طلسم فصل دوم سرمربی‌های بایرن مونیخ پس از گواردیولا

طلسم فصل دوم سرمربی‌های بایرن مونیخ پس از گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ در اقدامی ناگهانی تصمیم گرفت یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان و 35 ساله خود را اخراج کند آن هم در حالی که بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و در بوندسلیگا هم در رقابت با بروسیا دورتموند بر سر قهرمانی است.

به گزارش فوتبالی، پس از رفتن پپ گواردیولا از بایرن مونیخ، فصل دوم برای مربی های باواریایی ها طلسم شده است. پپ گواردیولا سه فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت. پپ از سال 2013 تا سال 2016 سرمربی بایرن مونیخ بود و در هر سه فصل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و نتوانست با باواریایی ها قهرمانی اروپایی به دست بیاورد.

پس از گواردیولا، کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ شد. آنچلوتی پس از یک فصل و نیم حضور در بایرن مونیخ از این تیم کنار گذاشته شد. در واقع کارلتو به پایان فصل دوم نرسید. پس از او نیکو کواچ هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت. کواچ هم پس از یک فصل و نیم حضور در بایرن مونیخ اخراج شد و به پایان فصل دوم خود نرسید. هانسی فلیک که سرمربی موفق بایرن مونیخ بود، پس از یک فصل و نیم هدایت این تیم، از جمع باواریایی ها جدا شد و اکنون هم یولیان ناگلزمن پس از یک فصل و نیم حضور در بایرن مونیخ از این تیم اخراج شد.

در واقع پس از گواردیولا که سه فصل حضور در بایرن مونیخ را تجربه کرد، هیچ کدام از سرمربی های بایرن مونیخ به پایان فصل دوم حضور خود در این تیم نرسیده اند.

1470