قیمت پدیده برزیلی مورد نظر بارسلونا: 50 میلیون برای 85 درصد

قیمت پدیده برزیلی مورد نظر بارسلونا: 50 میلیون برای 85 درصد

پایگاه خبری فوتبالی  بارسلونا مدتهاست که برای خرید ویتور روکه جواهر آینده دار فوتبال برزیل تلاش می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای فصل 24-2023 در تلاش است تا خرید ویتور هوگو روکه فریرا 18 ساله را نهایی کند. باشگاه اتلتیکو پارانائنزه برای فروش 85 درصد از حق انتقال این بازیکن مبلغ 50 میلیون یورو طلب کرده است که بدین ترتیب انها هنوز 15 درصد از حق انتقالش در اینده را در اختیار خواهند داشت. روکه فرصت حضور در لیست جدید تیم ملی برزیل را به دست آورده است. پارانائنزه مشکلات مالی ندارد و به همین خاطر در نظر دارند که درآمد خوبی را از فروش ویتور کسب کنند. 

بارسلونا از سویی در نظر دارد که روکه را به صورت قرضی با بند خرید اجباری 30 میلیون یورویی به خدمت بگیرد که این مبلغ خیلی پایین تر از خواسته های باشگاه پارانائنزه است. این روزها نماینده باشگاه بارسلونا به اردوی تیم ملی برزیل در مراکش رفته و در تلاش است تا روکه را راضی کند.

بارسایی ها امیدوارند که پروژه ورزشی آنها باعث شود تا روکه این باشگاه را به سایر گزینه هایش ترجیح بدهد. ویتور طبیعتا در اولین فصلش در بارسا نیمکت نشین خواهد بود تا به تدریج جای لواندوفسکی را در خط حمله تیم کاتالان بگیرد. البته او توان حضور در پست وینگر را در هر دو جناح در سیستم 3-3-4 دارد.

4125