شکوری: اولویت پیکان لژیونر شدن فلاح است

شکوری: اولویت پیکان لژیونر شدن فلاح است

پایگاه خبری فوتبالی - قائم مقام باشگاه پیکان درباره موضع این باشگاه برای تیم های که خواهان جذب فلاح هستند، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان درباره وضعیت سامان فلاح با این تیم در برنامه نوروز فوتبالی گفت:" سامان فلاح از همه تیم های پرطرفدار پیشنهاد دارد و با پیشنهادی که دارد می‌تواند چندین سال آکادمی پیکان را بیمه کند. صحبت هم بیشتر از ۲۰ میلیارد است و فلاح پیشنهاد خارجی هم دارد اما دوباره می‌گویم که نیاز هست خیلی مراقب خودش باشد. فلاح تا سه سال دیگر با قرارداد دارد و ما به دنبال پیشرفت فلاح هستیم و جلوی رشد او را نمی‌گیریم چون همه این بازیکنان باید در خدمت تیم ملی قرار بگیرند و ما باید مسیر پیشرفتشان را هموار کنیم."

وی در ادامه صحبتهایش گفت:" ما به جز فلاح ۴-۳ بازیکن جوان دیگر هم داریم که خیلی بااستعداد هستند و پیشنهادات زیادی دارند. ما به عنوان باشگاه پیکان جلوی پیشرفت کردن هیچ بازیکنی را نمی‌گیریم، تنها به شرط اینکه پیشنهاد هم برای خودش هم برای باشگاه خوب باشد."

شکوری از علاقه سه تیم اول جدول برای جذب مدافع این تیم گفت:" هم پرسپولیس، و هم استقلال و سپاهان برای جذب سامان فلاح درخواست داده اند ولی واقعا خیلی از باشگاه ها پیگیر هستند که یک بازیکن ۲۱ ساله داشته باشند و با او قرارداد بلند مدت امضا کنند چون این بحث حق رشد و ترانسفر در آینده وجود خواهد داشت. اولویت اول باشگاه پیکان لژیونر شدن فلاح است و اگر نشد تیم های داخلی."

۷۷۶۸