حمایت پیشکسوت استقلال و تیم ملی از قلعه‌نویی

حمایت پیشکسوت استقلال و تیم ملی از قلعه‌نویی

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال و تیم ملی قاطعانه از سرمربی تیم ملی حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، مرتضی یکه پیشکسوت استقلال و تیم ملی در حاشیه مراسم ختم زنده یاد رویین دل، در حمایت از سرمربی تیم ملی گفت:" امیر قلعه‌نویی قطعا جزو مربیان خوب فوتبال ماست و به نظر من او در بین مربیان داخلی بهترین است. کادر فعلی تیم ملی حرف فدراسیون و بازیکنان را می‌فهمد و من فکر میکنم موفقیت قلعه‌نویی بیشتر خواهد بود."

یکه از بازی خوب ملی پوشان مقابل روسیه گفت:" دیروز تیم ملی بازی خوبی انجام داد و دیدید که تقریبا یک طرفه بود. امیدوارم این روند خوب تیم ملی ادامه دار باشد. حیف که خیلی فرصت از دست دادیم. بچه ها به نسبت نیمه اول خیلی بهتر بازی کردند. نیمه اول کمی استرس داشتند اما تعویض ها و روند تیم در نیمه دوم خیلی خوب بود."

پیشکسوت تیم ملی درباره انتقادهایی که بخاطر دعوت نشدن قایدی به تیم ملی به قلعه‌نویی وارد می‌شود گفت:" همیشه همینطور است. هر وقت برای تیم ملی مربی و بازیکن مشخص می‌شود، یک سری هستند که راضی اند و یک سری ناراضی اند. الان خیلی ها میگویند چرا قایدی دعوت نشده اما آقای قلعه‌نویی فقط یک تعداد محدودی را می‌تواند دعوت کند و از نظر او این نفرات بهترین بوده اند. اجازه بدهیم قلعه‌نویی  کارش را بکند و اگر نتیجه نگرفت، بعداً انتقاد کنیم."

۷۷۶۸