عکس؛ ناگلزمن یک روز پیش از اخراج در چه وضعیتی بود؟

عکس؛ ناگلزمن یک روز پیش از اخراج در چه وضعیتی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان و 35 ساله، شب گذشته توسط مدیران بایرن مونیخ از کار برکنار شد و به این ترتیب او دیگر سرمربی بایرن مونیخ نیست.

به گزارش فوتبالی، یولیان ناگلزمن به طور ناگهانی از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد و کمتر کسی فکرش را می کرد که در این روز ها چنین اتفاقی رخ دهد. در واقع اخراج ناگلزمن از بایرن مونیخ قدری شوکه کننده بود.

به گفته اسکای اسپورت آلمان، مدیران بایرن مونیخ به سه دلیل به این نتیجه رسیده اند که باید ناگلزمن را اخراج کنند. دلیل اول روند منفی بایرن مونیخ در بوندسلیگا بوده است. بایرن مونیخ در این فصل مقتدرانه صدرنشین لیگ آلمان نیست و در حال جدال با دورتموند برای تصاحب صدر جدول است. دلیل دوم پیشرفت نکردن بازیکنان جوان تیم و خرید های جدید بایرن مونیخ بوده است. اما دلیل سوم که به نظر می رسد مهم ترین دلیل اخراج ناگهانی ناگلزمن باشد، به تعطیلات سرمربی آلمانی مربوط می شود.

ناگلزمن تصمیم گرفت که در این فیفادی، تمرینات بایرن مونیخ را به طور کلی تعطیل کند و به همراه همسرش ورنا راهی زیلرتال اتریش و رشته کوه آلپ شود. در واقع مدیران بایرن مونیخ از این ناراضی هستند که چرا ناگلزمن با بازیکنانی که ملی پوش نبوده اند، در این فیفادی تمرین نکرده است و به طور کلی تمرینات بایرن مونیخ را تعطیل کرده است.

1471