ترکیب آرژانتین مقابل پاناما؛ اولین بازی ملی مسی پس از جام جهانی

ترکیب آرژانتین مقابل پاناما؛ اولین بازی ملی مسی پس از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین از ساعت 3 بامداد به مصاف تیم ملی پاناما خواهد رفت و به این ترتیب یک بازی دوستانه را برگزار می کند و باید دید که آلبی سلسته در این بازی چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، این بازی در ورزشگاه مونومنتال در کشور آرژانتین برگزار می شود. استقبال خوبی از این بازی شده است و آرژانتینی های زیادی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه مونومنتال رفته اند. در واقع قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر موجب شده است تا این تیم میان هواداران آرژانتینی محبوبیت ویژه ای به دست بیاورد و به این ترتیب به استقبال این تیم بروند.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین برای این بازی از لیونل مسی در خط حمله تیم خود استفاده کرده است. البته مسی بیشتر در این بازی نقش بازیکن شماره 10 را دارد و خولیان آلوارز مهاجم اصلی آرژانتینی ها خواهد بود. این بازی اولین بازی ملی لیونل مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است و باید دید که عملکرد او در این دیدار به چه شکل خواهد بود.

ترکیب آرژانتین مقابل پاناما به این شرح است: امیلیانو مارتینز، مولینا، رومرو، اوتامندی، تاگلیافیکو، انزو فرناندز، دی پائول، مک آلیستر، لیونل مسی، دی ماریا، خولیان آلوارز.

1470