فوری؛ اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ/ توخل سرمربی بعدی؟

فوری؛ اخراج ناگلزمان از بایرن مونیخ/ توخل سرمربی بعدی؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان را از سمتش اخراج کرد و به احتمال قوی، توماس توخل جانشین او خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی فاش کرد که مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا به فکر تغییر سرمربی افتاده و دیگر نمی‌خواهد با یولیان ناگلزمان 35 ساله کار کند. بایرنی‌ها به جز قهرمانی در بوندس لیگا، به افتخار دیگری با باواریایی‌ها برسد و سران بایرن به شدت به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. 

باواریایی‌ها در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی داشته‌اند. در حال حاضر بایرن مونیخ با اختلافی یک امتیازی نسبت به بروسیا دورتموند، در رده دوم بوندس لیگا قرار دارند، اما در لیگ قهرمانان اروپا واقعاً قدرتمندانه عمل کرده‎‌اند. آن‌ها در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا قرار داشتند، اما خیلی راحت از گروه خود بالا آمدند و در مرحله یک هشتم نهایی به پاریسن ژرمن خوردند و با دو کلین شیت مقابل قهرمان لیگ فرانسه، با نتیجه سه بر صفر در دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند تا با منچسترسیتی دیدار کنند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی همچنین در ادامه مدعی شد که توماس توخل سرمربی سابق پاریسن ژرمن و چلسی با سران بایرن مونیخ به توافق رسیده و به زودی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد. 

4416