طارمی: عملکرد خوبی داشتیم/ هر چه در توان داریم برای تیم ملی می‌گذاریم

طارمی: عملکرد خوبی داشتیم/ هر چه در توان داریم برای تیم ملی می‌گذاریم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه امیر قلعه‌نویی افتخارات زیادی کسب کرده گفت: بازیکنان موظف هستند به او احترام بگذارند.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی پس از گلزنی در بازی دوستانه تیم‌ ملی فوتبال ایران و روسیه که با تساوی یک بر یک دو تیم همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم راحت بازی را ببریم اما شرایط اینگونه پیش نرفت. هدف خوبی داشتیم و انرژی مثبت در تیم دیده می‌شد و عملکرد خوبی داشتیم. به هر حال یک‌سری از بازیکنان در تیم، جدید هستند و زمان می‌برد تا هماهنگ شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی است و همه موظفند به ایشان احترام بگذارند. او بازیکن تیم ملی بوده و در هر جایی مربی بوده، افتخارات زیادی را کسب کرده است. بازیکنان باید هر کاری از دستشان می‌آید ابتدا برای ایران و سپس برای تیم و مربی انجام دهند. فضای مناسبی در تیم ملی وجود دارد و اینجا هستیم تا هر چه در توان داریم برای تیم ملی انجام دهیم تا برای ایران افتخارآفرین باشیم.

او درباره حمایت از تیم ملی عنوان کرد: فیفادی‌ها باید باشد و ما تیم جوان و باتجربه‌ای هستیم و نیاز داریم بازیکنان جدیدی که به تیم آمده‌اند، با هم هماهنگ شوند و نیاز داریم که بیشتر پیش هم باشیم. واضح است که باید از همه فیفادی‌ها استفاده کنیم و چیزی که من می‌دانم برنامه‌ریزی‌هایی بین سرمربی و تاج شده است و نباید فیفادی را از دست بدهیم.

طارمی درباره غیبت سردار آزمون توضیح داد: او برای مسائل خصوصی‌اش صحبت کرده بود و با کادر فنی هماهنگ شده است و نباید به مسائل حاشیه‌ای آن پرداخت. او تازه جایگاهش را در لورکوزن پیدا کرده و بابت نبودش با سرمربی تیم هماهنگ کرده است.

مهاجم تیم فوتبال پورتو درباره مقصدش در پایان فصل گفت: بهتر است که راجع به تیم ملی صحبت کنیم.

او درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: ما در آسیا، حکم برزیل، آرژانتین یا فرانسه را در جام جهانی داریم و یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم. به کمی برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی نیاز داریم و اگر آن بیشتر شود، می‌توانیم اتفاقات خوبی را در آسیا رقم بزنیم.

طارمی درباره شایعه حرف گوش‌ندادن به کادر فنی توسط ستاره‌هایی مثل او یا سردار آزمون عنوان کرد: بازیکنان خیلی حرفه‌ای هستند و همه کار خود را انجام می‌دهند و این چیزی است که من دیدم. باندبازی در تیم ملی وجود ندارد و ۱۰ سالی است که با هم دوست هستیم و واقعیت این است که شما اگر کم‌کاری در زمین از من یا بازیکن دیگری دیدید، می‌توانید از من بپرسید. مطمئن باشید کم‌کاری از هیچ‌ بازیکنی نخواهید دید و اگر همه چیز مناسب باشد، ما کار خود را می‌کنیم.

2636