تعجب روس ها از امکانات کم ورزشگاه آزادی/ استقبال گرم تماشاگران

تعجب روس ها از امکانات کم ورزشگاه آزادی/ استقبال گرم تماشاگران

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه با استقبال گرم هواداران روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه امروز در ورزشگاه آزادی با حضور نزدیک به ۲۵ هزار طرفدار برگزار شد.

حدود ۷۰۰ تماشاگر روس برای دیدار امروز در ورزشگاه حضور داشتند تا تیم میهمان را تشویق کنند. طرفداران زن و مرد روسیه پشت نیمکت تیم ملی این کشور مستقر بودند. طرفداران زن تیم ملی ایران نیز ضلع جنوبی بودند که حدود ۱۵۰۰ نفر بودند.

سعید الهویی دستیار امیر قلعه نویی گاهی اوقات کنار زمین حاضر می‌شد و نکات فنی را به احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران منتقل می‌کرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی و سایر اعضای هیأت رئیسه در جایگاه ویژه حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند.

اعضای خارجی کادر فنی پرسپولیس دیگر میهمانان ویژه بازی امروز بودند.

پرچم بزرگ ایران در طبقه دوم ورزشگاه نصب شده بود.

تعدادی از خبرنگاران روس که برای پوشش بازی در جایگاه ویژه حضور داشتند از امکانات ورزشگاه آزادی تعجب کردند و آن را بسیار اندک می‌دانستند. آنها همچنین سوالاتی درباره دلایل تخریب بخش‌هایی از صندلی‌های طبقه اول استادیوم آزادی سوال داشتند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه و برخی اعضای سفارت این کشور نیز به ورزشگاه آمدند.

علیرضا جهانبخش، به دلیل سرماخوردگی همراه با حسین پورحمیدی، سید مهدی اسلامی و محمد امین حزباوی به دلیل خروج از لیست ۱۸ نفره در جایگاه ویزه تماشاگران حضور داشتند.

2636