حاج‌صفی: بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم/ راه بسیار سختی داریم

حاج‌صفی: بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم/ راه بسیار سختی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: راه بسیار سختی را مقابل خود داریم اما این فیفا دی‌ها را نباید از دست بدهیم و این بازی های تدارکاتی برای ما حائز اهمیت است.

به گزارش فوتبالی، احسان حاج صفی پس از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل روسیه اظهار داشت: اول از همه سال نو را به همه تبریک عرض می‌کنم. ما 3 یا 4 روز کنار هم تمرین داشتیم و خداراشکر می‌کنیم بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم و حتی اگر زمان بیشتری داشتیم می توانستیم بیشتر هماهنگ شویم و بازی بهتری را را از خود به نمایش بگذاریم. فکر می‌کنم در نیمه اول چند موقعیت به تیم ملی روسیه دادیم و در ادامه در نیمه دوم کاملا بر بازی سوار بودیم و هیچ موقعیتی را به تیم روسیه ندادیم. ما بالای 7 تا 8 موقعیت گل داشتیم که می توانستیم دروازه تیم ملی روسیه را باز کنیم که بد شانس بودیم.

وی در خصوص درخواست های خود از رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: زمانی که تاج به تمرین تیم ملی آمد به او هم گفتم این تیم حیف است حمایت نشود. امیدوارم حمید سجادی وزیر ورزش هم سلامتی خود را هرچه زودتر به دست بیاورد و بتواند از تیم ملی حمایت را داشته باشند. این تیم حیف است بازیکنان بسیار خوبی را داریم و می توانیم در جام ملت ها یک تیم بسیار خوبی را داشته باشیم. درست است راه بسیار سختی را مقابل خود داریم اما این فیفا دی‌ها را نباید از دست بدهیم و این بازی های تدارکاتی برای ما حائز اهمیت است. انشاالله امیدوارم در جام ملت ها یه نتیجه بسیار خوبی را داشته باشیم و دل مردم ایران شاد کنیم. 

2636