ترکیب پرتغال مقابل لیختن اشتاین؛ حضور فیکس رونالدو

ترکیب پرتغال مقابل لیختن اشتاین؛ حضور فیکس رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو 2024 به مصاف لیختن اشتاین می رود و باید دید که پرتغالی ها در این بازی که میزبان هستند چه عملکردی خواهند داشت و اوضاع برای آن ها چگونه پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پرتغال اکنون اولین بازی خود را روی نیمکت پرتغالی ها تجربه می کند و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت. فرناندو سانتوس، سرمربی قبلی تیم ملی پرتغال با نیمکت نشین کردن رونالدو در بازی مقابل مراکش در جام جهانی 2022 قطر زمینه حذف تیمش را فراهم کرد و پس از آن اخراج شد.

اکنون روبرتو مارتینز در اولین بازی خود روی نیمکت تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو را فیکس کرده است و او را در خط حمله تیمش قرار داده است. رونالدو تاکنون 118 گل ملی زده است و می خواهد تعداد گل های ملی خود را افزایش دهد و از سوی دیگر نشان دهد که همچنان آماده و روی فرم است و می تواند برای تیم ملی پرتغال مفید واقع شود.

ترکیب پرتغال برای بازی مقابل لیختن اشتاین به این شرح است: پاتریسیو | دنیلو پریرا، روبن دیاس، ایناسیو | کانسلو، برونو فرناندش، پالینیا، برناردو سیلوا، گریرو | فلیکس، رونالدو

1470