واکنش عجیب ممبینی به دو نامه سازمان بازرسی به فدراسیون فوتبال برای برکناری اش: هنوز نامه ها را ندیده ام!

واکنش عجیب ممبینی به دو نامه سازمان بازرسی به فدراسیون فوتبال برای برکناری اش: هنوز نامه ها را ندیده ام!

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل فدراسیون فوتبال از پاسخ دادن به پرسشی درباره دلیل عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی خودداری کرد.

به گزارش فوتبالی، هدایت ممبینی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پنجشنبه شب پیش از آغاز دیدار تدارکاتی ایران و روسیه در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم شاهد بازی خوبی باشیم؛ پیش‌بینی کرده‌ایم دیدارهای تیم ملی در فیفادی‌ها پر باشد تا تیم با قدرت بیشتری راهی جام ‌ملت‌ها شود.

وی افزود: امیدواریم تیم ملی با مربی ایرانی شروع خوبی داشته باشد. خیلی خوشبین هستیم که تیم ملی با قلعه‌نویی شروع خوبی پس از جام‌جهانی داشته باشد و امیدوار به درخشش این تیم در جام ملت‌ها هستیم.

سرپرست پشت دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازی با کنیا در ۸ فروردین و در ساعت ۲۰:۳۰ قطعی شده است، در واکنش به غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی و انتشار عکس‌هایش در گنبد در حال بازی والیبال و اسب سواری، توضیح داد: لطفا از این سوال‌ها نپرسید و درباره مسابقه صحبت کنید.

ممبینی درباره اینکه آیا کارمندان فدراسیون شب عید حقوق گرفتند، حقوق نگرفتن کارمندان فدراسیون فوتبال در ماه اسفند تایید کرد و به شیوه خودش جواب داد: به زودی حقوق می‌گیرند!

وی در پایان درباره سوالی در باره دو نامه سازمان بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال مبنی بر دو شغله بودنش و همچنین ماجرای برکناری‌اش هم گفت: " من هنوز نامه ای ندیده ام و نامه‌ای به دستم نرسیده است."

سپس رو به خبرنگاری کرد که درباره دو نامه ارسالی سازمان بازرسی کل کشور به فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری اش سوال کرده بود و با طعنه به او گفت:" عزیزم، نگران نباش، من همچنان در خدمتتان هستم!"

2636