گلایه اخباری از کیفیت چمن یادگار امام تبریز

گلایه اخباری از کیفیت چمن یادگار امام تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- دروازبان تراکتور معتقد است چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز برای سبک فوتبالی که این تیم ارائه می‌دهد، مناسب نیست.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اوج‌گیری کرونا که درب ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران بسته بود، تراکتور برای دیدارهای خانگی به بنیان‌دیزل کوچ کرد. آن‌ها ورزشگاه خاطره‌انگیز یادگار امام را ترک کردند تا در چمنِ باکیفیت‌تری که مالکیتش را در اختیار دارند، بازی کنند. با این حال حتی پس از فروکش کردن همه‌گیری کرونا هم شرایط چمن تغییر نکردند.

 تی‌تی‌ها برای استفاده از میزبانی و حضور هواداران پرشورشان، به یادگار برگشتند اما هنوز هم از کیفیت چمن راضی نیستند. محمدرضا اخباری دروازبان تراکتور که هفتمین فصل متمادی پیراهن این تیم را به تن کرده، با حضورش در استودیوی نوروز فوتبالی، در بخشی از صحبت‌هایش از وضعیت چمن یادگار امام گلایه کرد. اخباری با بیان اینکه حضور هواداران به کاملا ما نشاط می‌دهد، گفت: " متاسفانه زمین یادگار امام با مدل بازی ما کاملا در تضاد است و به دلیل مشکلاتی، نمی‌توانیم در ورزشگاه اختصاصی‌مان یعنی بنیان‌دیزل بازی کنیم. حتی یکی دو مسابقه‌ای که نتیجه نگرفتیم به خاطر چمن بود.

 او ادامه داد: "زیباترین و کامل‌ترین ورزشگاه از نظر تجهیزات داخلی یادگار امام است اما در بحث چمن مشکل دارد. به‌علاوه می‌دانم هوادارها هم از امکانات رفاهی ورزشگاه یادگار امام راضی نبودند."

2509