بازگشت خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی تیم ملی

بازگشت خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان انتخاب امیر قلعه‌نویی برای بازی در قلب خط دفاع هستند.

به گزارش فوتبالی، ترکیب تیم ملی برای بازی دوستانه با روسیه دقایقی پیش اعلام شد که بر این اساس، قلعه‌نویی تصمیم گرفته از دو مدافع ایرانی الاهلی قطر به عنوان مدافع میانی‌اش استفاده کند.

دو مدافعی که دراگان اسکوچیچ هم اعتقاد ویژه‌ای به آنها داشت و در دوران حضور این مربی کروات، حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی قطعی شده بود منتهی با حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی، ترکیب خط دفاعی تیم ملی تغییر کرد و مربی پرتغالی از دو مدافعی در جام جهانی استفاده کرد که در جام جهانی قبلی امتحانشان را پس داده بودند.

در شرایطی که اختلاف کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده با کی‌روش، بعد ماجرای لو رفتن ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس، علنی شده بود، تغییر در کادر فنی تیم ملی، دوباره شرایط را به سود این دو مدافع تغییر داده و در حالی که مرتضی پورعلی‌گنجی اردوی جدید تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و سید مجید حسینی هم به دلایلی نسبتا مشابه در این اردو حضور نداشت، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفته قلب خط دفاعی تیمش را به مدافعانی بسپارد که قبلا در تیم ملی امتحانشان را پس داده‌اند. ترکیب تیم ملی به نوعی به ترکیب تیم ملی دوران دراگان اسکوچیچ برگشته است.

1984