عکس یادگاری مسی با تیم ملی زیر 17 سال آرژانتین

عکس یادگاری مسی با تیم ملی زیر 17 سال آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها که لیونل مسی در کشور خود یعنی آرژانتین است روحیه بسیار بالایی دارد و کاملا مشخص است که قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر یک شادابی و نشاط ویژه را به او تزریق کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی همواره یک الگو و یک نماد برای فوتبال آرژانتین بوده است و این قضیه پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بسیار پر رنگ تر هم شده است.

مسی در این روز ها که در اردوی تیم ملی آرژانتین است، یک دیدار با اعضای تیم ملی زیر 17 ساله های آرژانتین داشته است. با توجه به این که کشور آرژانتین، کشوری است که همواره ستاره های بزرگی را به دنیای فوتبال معرفی می کند، باید دید که از این بازیکنان جوان آرژانتینی چند ستاره نو ظهور ساخته می شود.

مسی یک الگو برای این بازیکنان جوان آرژانتینی است و به طور کلی هدف فدراسیون فوتبال آرژانتین از برگزاری برنامه دیدار مسی با بازیکنان تیم ملی زیر 17 سال همین بوده است که به بازیکنان جوان تر انگیزه بدهد که آن ها هم تبدیل به مسی های نسل جدید فوتبال آرژانتین شوند و بتوانند دوباره برای کشور آرژانتین در دوره های بعدی جام جهانی، قهرمانی کسب کنند.

1470