خطر جدی بیخ گوش سردار آزمون/ از اردوی بعد خط می خورد؟

خطر جدی بیخ گوش سردار آزمون/ از اردوی بعد خط می خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون بزرگترین غایب تیم ملی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی روسیه است.

به گزارش فوتبالی ، وقتی امیر قلعه‌نویی لیست تیم ملی را اعلام کرد سردار آزمون طی تماسی عنوان کرد که به دلیل مسائل شخصی نمی‌تواند در این اردوی نوروزی شرکت کند.

گروهی اعتقاد داشتند که شاید غیبت سردار آزمون به دلیل حفظ جایگاه و شرایط مناسبش در تیم باشگاه بایرلورکوزن باشد. دقیقا همان درخواستی که سامان قدوس داشت. اما با گذشت چند روز، تصاویری از سردار آزمون منتشر شد که نشان می دهد این بازیکن نه تنها به ایران سفر کرده بلکه در حال بازی والیبال در گنبد و سرکشی به اسب هایش است! اتفاقی که در تعارض کامل با مورد سامان قدوس قرار دازد.

از آن سو، امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بارها ثابت کرده که مقابل بازیکن سالاری می ایستد و اصول خاصی دارد. همانطور که قلعه نویی در حال تذکر دادن به بازیکنان تیم ملی است که موهایشان بلند است و چند بازیکن موهایشان را به اصرار قلعه نویی کوتاه کردند.

قطعاً امیر قلعه نویی، این تصاویر و فیلم ها را دیده و احتمال دارد سردار آزمون را هم جریمه کند. طوری که در فیفادی های بعدی خبر از دعوت این ستاره تیم ملی فوتبال ایران نباشد و به نوعی سردار آزمون مورد خشم امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد.

سوال مهم از سردار آزمون این است که اگر سرمربی تیم ملی، کارلوس کی روش بود آیا باز هم از حضور در اردوی تیم ملی خودداری می کرد؟ یا اتفاق دیگری می افتاد؟

۶۶۲۱