قابی از برخی ستاره‌هایی که اوزیل با آن‌ها هم‌تیمی بود

قابی از برخی ستاره‌هایی که اوزیل با آن‌ها هم‌تیمی بود

پایگاه خبری فوتبالی - مسوت اوزیل روز گذشته به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش هایش را آویخت.

به گزارش فوتبالی، اوزیل برای هواداران رئال مادرید، هواداران آرسنال و همچنین هواداران تیم ملی آلمان خاطرات خاص و ویژه ای خلق کرده است و بازیکنی است که به این راحتی ها فراموش نمی شود. او در دوران اوج خود یکی از بهترین هافبک های دنیا بود و در خلق موقعیت و دادن پاس گل بی نظیر بود.

مسوت اوزیل بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید توپ می زد. در آن زمان مورینیو سرمربی رئال مادرید بود و مسوت اوزیل در آن تیم با بازیکنانی مثل کریستیانو رونالدو، ریکاردو کاکا، کریم بنزما، ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، گونزالو هیگواین، آنخل دی ماریا، ژابی آلونسو، لوکا مودریچ و چندین و چند ستاره دیگر هم‌تیمی بود.

اوزیل در تابستان 2014 راهی آرسنال شد و تا سال 2021 در جمع توپچی های لندن حضور داشت. اوزیل در ابتدا در آرسنال یک ستاره بی نظیر بود اما به مرور افت کرد و در سال های آخر حضورش در آرسنال تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شد. اوزیل در آرسنال با بازیکنانی مثل آرتتا، پتر چک، الکسیس سانچز، اولیویه ژیرو و چند ستاره دیگر هم‌تیمی بود.

اوزیل در تیم ملی آلمان هم با بازیکنان بزرگی مثل توماس مولر، کلوزه، تونی کروس، مانوئل نویر و چندین ستاره دیگر هم‌بازی بوده است. اوزیل بین سال های 2009 تا 2018 در تیم ملی آلمان حضور داشت و 92 بازی انجام داد و 23 گل زد.

1470