آینده کاپیتان بارسلونا به مسی گره خورده است؟

آینده کاپیتان بارسلونا به مسی گره خورده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آینده سرخیو بوسکتس، کاپیتان حال حاضر بارسلونا تا حدودی به آینده لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پی اس جی وابسته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در حال حاضر در حال طی کردن آخرین فصل قرارداد خود با پاری سن ژرمن است اما هنوز خبری از تمدید رسمی قرارداد نبوده است و با ادامه این روند، لئو مسی در پایان فصل تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و به این ترتیب انتخاب مقصد جدید بر عهده خودش است.

سرخیو بوسکتس هم در بارسلونا تقریبا شرایطی مشابه با مسی در پی اس جی دارد. بوسکتس در فصل آخر قراردادش است اما هنوز خبری از تمدید نبوده است.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، آینده بوسکتس به مسی مرتبط است، اگر مسی قصد داشته باشد که به بارسلونا برگردد، به احتمال زیاد بوسکتس با بارسلونا تمدید خواهد کرد. در واقع رابطه خوبی که میان لیونل مسی و سرخیو بوسکتس وجود دارد، موجب می شود تا هافبک دفاعی بارسلونا در صورت هم‌تیمی شدن دوباره با مسی، در بارسا بماند و با آبی و اناری پوشان تمدید کند.

بوسکتس در حال حاضر پیشنهاد هایی از عربستان و آمریکا دارد. شرایط برای مسی هم مشابه است و ستاره آرژانتینی با پیشنهاد الهلال عربستان روبرو است.

1470