ساکت الهامی بهترین های سال را انتخاب کرد

ساکت الهامی بهترین های سال را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ساکت الهامی معتقد است که اخباری و پورحمیدی در پست دروازبان و نورافکن و زکی پور در پست دفاع چپ بهترین های سال بوده اند.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی سرمربی هوادار تهران درباره انتخاب بهترین دروازه‌بان سال در برنامه نوروز فوتبالی گفت:" به نظر من در بین اسامی بهترین دروازه‌بان های سال، جای خالی علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی و خالد آبادی دروازه بان هوادار حس می‌شود. البته که خالد آبادی امسال کم بازی کرده بود اما من در کل اخباری شاگرد خودم و پورحمیدی را خیلی خوب دیدم. شما نتایج تراکتور را با اخباری و بدون او مقایسه کنید. اخباری امسال توپ های حساسی را مهار کرده و از یک مصدومیت سخت برگشته و احیا شده. اگر قرار باشد من به کسی رای بدهم، اخباری و پور حمیدی را انتخاب می‌کنم."

الهامی همچنین معتقد است که نورافکن و زکی پور در پست دفاع چپ بهترین های لیگ بوده اند:" وحید امیری قطعا از بقیه قوی تر است چون سابقه ملی خیلی خوبی دارد ولی هم جلالی و هم امیری مصدومیت های داشته اند و جلالی هم امسال زیاد بازی نکرده است. امید نورافکن هم امسال در چهار پست بازی کرده اما به نظر من زکی پور و نورافکن بهترین دفاع چپ های لیگ بودند چون اکثر بازی ها را حضور داشتند."

۷۷۶۸