اوزیل در هر فصل حضورش در رئال مادرید چند پاس گل داد؟

اوزیل در هر فصل حضورش در رئال مادرید چند پاس گل داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مسوت اوزیل روز گذشته به طور رسمی با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که دیگر از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و به این ترتیب کفش هایش را آویخت.

به گزارش فوتبالی، شاید بهترین سال های دوران حرفه ای مسوت اوزیل به زمانی بر می گردد که او در رئال مادرید توپ می زد. مسوت اوزیل بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشت. او در سه فصل زیر نظر ژوزه مورینیو در جمع مادریدی ها آمار بسیار درخشانی را ثبت کرد.

اوزیل در رئال مادرید لقب "پادشاه پاس" را یدک می کشید اما او در هر فصل حضورش در رئال مادرید موفق شد چند پاس گل بدهد؟

مسوت اوزیل در فصل 2010/11 یعنی اولین فصل حضورش در رئال مادرید که هنوز پیراهن شماره 23 را بر تن می کرد و خبری از پیراهن شماره 10 نبود، موفق شد 28 پاس گل بدهد. رئال مادرید در آن فصل در لالیگا دوم شد و در کوپا دل ری به قهرمانی رسید.

اوزیل در فصل 2011/12 که شماره پیراهن خود را از 23 به 10 تغییر داد، باز هم آمار فوق العاده ای را از خودش بر جای گذاشت و موفق شد 28 پاس گل بدهد. رئال مادرید در آن فصل قهرمان لالیگا با 100 امتیاز شد.

اوزیل در فصل 2012/13 که فصل آخر حضورش در جمع مادریدی ها بود، 25 پاس گل داد. رئال مادرید در آن فصل تنها در سوپرجام اسپانیا به قهرمانی رسید و در لالیگا و کوپا دل ری نایب قهرمان شد.

رئال مادرید در هر سه فصل حضور مسوت اوزیل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت.

1470