آقای پاس گل لیگ در نوروز، فقط عرق می‌ریزد!

آقای پاس گل لیگ در نوروز، فقط عرق می‌ریزد!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک پرتغالی تراکتور برای تعطیلات به کشورش نرفته و در تبریز مشغول تمرین است.

به گزارش فوتبالی، اینکه ریکاردو آلوز در فصل اخیر ستاره تیمش بوده و محبوبیت بسیار زیادی نیز بین تی‌تی‌ها کسب کرده بر هیچ کس پوشیده نیست. ریکاردو تا پایان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با ارسال ۱۲ پاس گل و با اختلاف زیاد در رتبه اول پاسورهای لیگ برتر قرار دارد تا اهالی فوتبال ایران را شگفت‌زده کرده و به تحسین وا دارد.

با این حال مهندس تی تی ها چهار هفته‌ای است که از روال فوق‌العاده خود دور شده و نتوانسته گلی برای هم‌تیمی‌هایش بسازد. اتفاقی که موجب ایجاد خلل در نتیجه‌گیری تیم تحت هدایت پاکو خمز هم شد و شاگردان این سرمربی اسپانیایی دو دیدار آخر خود در لیگ برتر را در تبریز با شکست پشت سر گذاشتند.

البته ریکی در چند بازی اخیر یک خط عقب‌تر به بازی گرفته می‌شد که این موضوع هم می‌تواند در عملکرد ستاره تراکتور تاثیر داشته باشد. حتی شنیده می‌شد خود آلوز هم در تمرینات آخر سال کمی ناراحت بوده که این ناراحتی شاید بی‌ارتباط به توقف گل‌سازی جواهر پرتغالی نباشد چرا که وی در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود می‌خواهد رکورد لیگ برتر را بشکند و برای این کار هنوز باید به گل زدن تیمش کمک کند.

با همه این تفاسیر، مهندس ریکی تصمیم گرفته برخلاف همه بازیکنان تراکتور به تعطیلات عید نوروز نرود و در تبریز مشغول تمرین باشد. وی هر روز در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار استوری از روند تمرینات اختصاصی‌‌اش خبر می‌دهد تا نشان دهد چه انگیزه بالایی برای بازگشت به فرم مورد علاقه خود و پرشورها دارد. به هر حال خود ریکاردو هم سطح توقعات از خودش که به عنوان یک ستاره مطرح شده را به خوبی متوجه شده و شاید این موضوع دلیل قانع‌کننده‌ای برای نرفتن یک خارجی به تعطیلات باشد.

1997