افشاگری رونالدو: در فکر خداحافظی از پرتغال بودم

افشاگری رونالدو: در فکر خداحافظی از پرتغال بودم

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فاش کرد که در اندیشه خداحافظی از تیم ملی پرتغال بوده است.

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلا بار دیگر به تیم ملی پرتغال دعوت شد، اما او به خاطر عملکردش در جام جهانی 2022 قطر، مورد انتقاد رسانه‌ها و کارشناسان قرار گرفت و حتی در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش جزو بازیکنان تعویضی بود. البته پرتغال در آن بازی در نهایت شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. رونالدو البته موفق به تاریخ سازی در عرصه ملی شده و توانسته 118 گل به ثمر برساند و آقای گل بازی‌های ملی شود. 

به نقل از سایت گل، حالا این ستاره 38 ساله باشگاه النصر پیش از آغاز مرحله مقدماتی یورو 2024 و دیدار با لیختن‌اشتاین گفت: "نمی خواهم دروغ بگویم. در زندگی ما، باید همه چیز را بررسی کنیم. راجع به خداحافظی از پرتغال با خانواده و آشنایانم فکر کردیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که الان وقت خداحافظی از بازی‌های ملی نیست. قادر بودم از زوایای مختلف، به قضیه نگاه کنم و چیزهای زیادی آموختم."

"خوشحالم که برگشتم. روبرتو مارتینز نشان داد که روی من حساب باز کرده و من همیشه می خواستم بازی کنم. همانطور که می دانید، مارتینز با تمام بازیکنان و من صحبت کرده و فهمیدم که چه نقشه‌هایی برای پرتغال دارد."

4416