آسمان فوتسال ایران نارنجی باقی می‌ماند؟

آسمان فوتسال ایران نارنجی باقی می‌ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مس‌سونگون پس از کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ‌برتر، تمدید با کادرفنی، بازیکنان و به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید را نیز در دستور کار قرار داده است.                                                           

به گزارش فوتبالی، باشگاه فوتسال مس‌سونگون ورزقان پس از کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، برای دفاع از این عنوان در فصل آینده رقابت‌ها دست به حفظ شالکه اصلی تقویت تیم زده است. 

مسی‌ها فصل گذشته با کسب ۶۹ امتیاز قهرمان شدند، تا رکورد بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در طول ادوار مختلف لیگ‌برتر را به خود اختصاص دهند. 

لاله‌های نارنجی، علاوه بر آن با به‌ ثمر رساندن ۱۱۹ گل در ۲۶ مسابقه، لقب بهترین خط حمله این فصل از رقابت‌ها را نیز به نام خود کردند، که مهدی جاوید در راس آن قرار داشت و با ۳۷ گل، موفق شد، عنوان آقای گلی لیگ‌برتر فوتسال را از آن خود کند. 

مسی‌ها ابتدا برای حفظ انسجام و ثبات در نیمکت‌شان، قرارداد اسماعیل تقی‌پور را برای یک فصل دیگر تمدید کردند، تا این سرمربی بومی علاوه بر هدایت مس‌سونگون در فصل پیش‌ رو لیگ‌ برتر فوتسال، در بازی‌های جام‌باشگاه‌های آسیا نیز روی نیمکت پرافتخارترین تیم فوتسال کشور بنشیند. 

همچنین، این باشگاه قرارداد پنج تن از بازیکنان برجسته فصل گذشته خود را تمدید کرده تا از شاکله اصلی تیم قهرمان، حراست کند که در همین راستا، قراردادهای، مهدی جاوید، مرتضی عزتی، حمید احمدی و علیرضا صمیمی هر کدام به مدت یک فصل تمدید شدند. 

علاوه ‌بر این، مس‌سونگون ورزقان با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید، فعالیت خود را به طور رسمی در بازار نقل و انتقالاتی آغاز کرده است.  

در ابتدا، بهروز عظیمی ملی‌پوش مقاومت البرز به جمع مسی‌ها پیوست، تا اولین خرید این تیم لقب گیرد. 

پس از آن محمدحسین بازیار که یکی از پدیده‌های بلامنازع جوان فصل گذشته لیگ‌برتر محسوب، از فصل آینده برای مسی‌ها توپ خواهد زد و این انتقال درحالی رقم خورده،که زمزمه‌های میلیاردی بودن قرارداد این بازیکن جوان با مس‌سونگون مطرح شده است. 

سپس علی آقا احمدی با عقد قراردادی از زندی بتن کلاردشت راهی مس شد تا خرید بعدی مسی‌ها باشد. 

حالا باید دید مس‌سونگون در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود دست به جذب کدام بازیکن خواهد زد و عملکرد این تیم در فصل پیش‌ رو و همچنین در جام باشگاه‌های آسیا به چه ترتیب خواهد بود.

5960