اولین مصاحبه رونالدو درباره دوران کابوس‌وار منچستریونایتد

اولین مصاحبه رونالدو درباره دوران کابوس‌وار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی برای اولین بار درباره خروجش از منچستریونایتد سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، در شروع فصل 2022-23، کریستیانو رونالدو مصاحبه بسیار جنجالی با پیرس مورگان انجام داد و در آن به انتقاد از باشگاه منچستریونایتد و اریک تن هاگ پرداخت. این مصاحبه باعث شد تا میان او و سرمربی هلندی فاصله زیادی بیافتد و در نهایت، فوق ستاره پرتغالی به صورت توافقی قراردادش را فسخ کند و به النصر عربستان بپیوندد. 

رونالدو در کنفرانس خبری تیم ملی پرتغال پیش از بازی‌های ملی گفت: "شرایط مناسبی در یونایتد نداشتم. بعضی اوقات باید وارد لحظات سخت شوید تا ببینید چه افرادی در طرف شما هستند. هیچ شرمی از گفتن این جمله ندارم که دوران بدی در منچستریونایتد داشتم، اما حالا وقت افسوس خوردن نیست. زندگی ادامه دارد و چه بخواهید یا نخواهید، این بخشی از زندگی من بود. وقتی روی قله کوه هستیم، معمولاً پایین را نمی توانیم ببینیم. حالا چیزهای زیادی یادگرفته‌ام و می دانم چه چیزی اهمیت دارد. تاکنون تجربه چنین چیزی را نداشتم، اما حالا انسان بهتری هستم."

"لیگ عربستان؟ صادقانه بگویم، لیگ عربستان مثل لیگ برتر انگلیس نیست، اما کیفیت بالایی دارد. بسیار رقابتی است. در 5،6 یا 7 سال آینده، اگر طبق برنامه پیش روند، می توانند جزو 4 یا 5 لیگ برتر دنیا شوند."

4416