انگلیس شانس قهرمانی در جام جهانی را از دست داد

انگلیس شانس قهرمانی در جام جهانی را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - بوکایو ساکا ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه آرسنال، هنوز از حذف سه شیرها در جام جهانی 2022 ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، انگلیس زیر نظر گرت ساوتگیت، عملکرد خوبی در رقا‌بت‌های یورو و جام جهانی داشته. آن‌ها در جام جهانی 2018 به جمع چهار تیم برتر رسیدند، اما مغلوب کرواسی در نیمه نهایی شدند و در یورو 2020 نیز به فینال راه یافتند، اما در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شدند. با این حال، آن‌ها در جام جهانی 2022 قطر عملکرد خوبی نداشتند و در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل فرانسه، از دور رقابت‌ها کنار رفتند. 

به نقل از دیلی میرر، ساکا فصل فراموش نشدنی را با آرسنال تجربه می کند. او به همراه توپچی‌ها با 8 امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. وینگر آرسنال به ایونینگ استاندارد گفت: "هربار که به جام جهانی فکر می کنم، قلبم در می گیرد و ناراحت می شوم. اگر می توانستیم فرانسه را شکست دهیم، قطعا شانس قهرمانی بالایی داشتیم. اما همچنان فکر می کنم که تیم بسیار خوبی داریم. سرمربیان باتجربه‌ای در تیم ملی کار می کنند و مطمئن باشید تا برای یورو 2024، تا آخرین لحظه خواهیم جنگید تا بتوانیم جام را به انگلیس بیاوریم."

4416