کونسیسائو در نزدیکی جدایی از پورتو

کونسیسائو در نزدیکی جدایی از پورتو

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم پورتو به نظر می رسد، به پایان حضور خود در این تیم نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، پورتو در لیگ برتر پرتغال و در حالی که ۹ هفته به پایان بازی ها باقی مانده است، با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم بنفیکا در رده دوم جدول قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس صعود را از دست داده است.

سرجیو کونسیسائو در مورد وضعیت اینروزهای خود می‌گوید: «هر کاری که ما اینجا انجام داده‌ایم جوری دیده می‌شود که انگار من از شایستگی لازم برخوردار نیستم. همه چیز معطوف به اوتاویو بوده و فقط این مهدی طارمی است که خود را به زمین می‌اندازد، این کونسیسائو است که دردسرساز می‌شود. به همین دلیل انگار سکوت من بیشتر از همه در فوتبال پرتغال به درد می‌خورد. این پنج سال و نیم بسیار سخت بوده است. امسال و با توجه به قوانین فرپلی مالی و بدون خرید بازیکن سخت بوده و کار ما انگار اصلا دیده نشده است.»

جالب است سرجیو کونسیسائو در ماجرای خداحافظی خود پای مهدی طارمی را هم به میان کشیده است. با جدایی سرجیو از پورتو ممکن است، مهدی طارمی هم اردوی این تیم را ترک کند. او یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و پایان فصل آخرین فرصت برای فروش مهدی طارمی از سوی باشگاه است. در غیر اینصورت مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان بازیکن آزاد اردوی تیم پرتغالی را ترک خواهد کرد.

1470