اعتراف مدافع چلسی: برای آشنایی با گران‌ترین بازیکن لیگ برتر، مجبور به گوگل کردن شدم

اعتراف مدافع چلسی: برای آشنایی با گران‌ترین بازیکن لیگ برتر، مجبور به گوگل کردن شدم

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کوکوریا مدافع اسپانیایی چلسی اعتراف کرد که اصلاً انزو فرناندز را نمی‌شناخته و برای آشنایی بیشتر با او، مجبور به استفاده از گوگل شده است. 

به گزارش فوتبالی، انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه از بنفیکا راهی چلسی شد و به این ترتیب آبی پوشان لندنی یک بمب نقل و انتقالاتی را در زمستان منفجر کردند. او با رقم 121 میلیون یورو به چلسی پیوسته است و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ چلسی و به طور کلی تر تبدیل به گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس شده است.

به نقل از سایت گل، کوکوریا به espn گفت: "در جام جهانی، دیدارهایی را تماشا می کردم که اغلب، دوستان نزدیکم در آن بازی می کردند، پس به خاطر الکسیس، بازی آرژانتین را می دیدم. همان جا گفتم که شماره 24 آرژانتین خیلی خوب است، اما نمی دانستم در چه باشگاهی توپ می‌زند. باید در اینترنت و گوگل جست‌و‌جو می کردم. بازی‌های بیشتری دیدم و فهمیدم که چه کیفیت بالایی دارم. سپس به چلسی آمد."

"به انزو گفتم که عملکردش در جام جهانی خوب بود. او آدم خوبی است. منتظرم که مرا به باربیکیو دعوت کند. او خیلی جوان و بااستعداد است و می تواند برای سال‌های زیاد در چلسی توپ بزند."

4416