دفاع ستاره لیورپول از امباپه در برابر انتقادات

دفاع ستاره لیورپول از امباپه در برابر انتقادات

پایگاه خبری فوتبالی - ابراهیما کوناته ستاره فرانسوی لیورپول از کیلیان امباپه برابر انتقاداتی که به کاپیتانی‌اش در تیم ملی فرانسه می شود، حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه برگزید. در حقیقت قبل از تایید دشان،  برخی از منابع معتبر مثل اکیپ و ESPN،ادعا کردند که کیلیان امباپه در 24 سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را بر بازو خواهد بست. دیدیه دشان از نقش رهبری امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر به وجد آمده است و به همین دلیل او را به عنوان کاپیتان جدید فرانسوی ها برگزیده است. امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر موفق شد هت تریک کند اما در نهایت تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. 

به نقل از سایت گل، کوناته در ماه ژوئن سال گذشته اولین بازی ملی‌اش را برای خروس‌ها انجام داد. او درباره حواشی اخیر فرانسه گفت: "اگر حق نظر داشتم، باز هم امباپه کاپیتان می شد. تصمیم را دشان گرفت، اما من خوشمالم. صادقانه بگویم، کیلیان لیاقتش را داشت. همه متفق النظر هستیم. او به خاطر کارهایی که در فرانسه و همچنین پاریسن ژرمن انجام داده، لیاقت بستن بازوبند کاپیتانی را دارد."

4416