افشاگری ستاره منچسترسیتی: آنچلوتی به برزیل می‌رود

افشاگری ستاره منچسترسیتی: آنچلوتی به برزیل می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - ادرسون مورائس ستاره منچسترسیتی از احتمال سرمربیگری کارلو آنچلوتی در تیم ملی برزیل سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که عملکرد رئال مادرید در این فصل نسبت به فصل گذشته دچار افت شده است، حرف ها و شایعاتی درباره این که آنچلوتی در انتهای فصل از هدایت رئال مادرید کنار گذاشته خواهد شد، مطرح شده بود.

رسانه ESPN Brasil، ادعا کرد که کارلو آنچلوتی سرمربی جدید تیم برزیل است و قرار است که در پایان فصل جاری کارلتو هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده بگیرد و به این ترتیب دوران حضور او در رئال مادرید به پایان می رسد.

به نقل از اسکای اسپورتس، تیته بعد از جام جهانی 2022 از سمت سرمربیگری سلسائو اخراج شد و حالا ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی درباره احتمال کار کردن آنچلوتی در برزیل گفت: "من با کاسمیرو، وینیسیوس و ادر میلیتائو صحبت کردم. احتمالش بسیار بالاست که آنچلوتی سرمربی برزیل شود، ما هم دوست داریم که این اتفاق به سرعت رخ دهد. راجع به آنچلوتی با من صحبت کرده‌اند، همه او را دوست دارند، چون او ذاتاً برنده است. در آینده نزدیکی خواهیم دید که بالاخره چه اتفاقی خواهد افتاد."

رئال مادرید در این فصل تحت هدایت آنچلوتی، تقریباً لالیگا را از دست داده، اما شانس خوبی برای فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا دارد.

4416