مسابقات جهانی کلاسیک تور اسنوکر/ وفایی حذف شد

مسابقات جهانی کلاسیک تور اسنوکر/ وفایی حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی- حسین وفایی برترین اسنوکرباز ایران با قبول شکست برابر اسکات دونالدسن از اسکاتلند به کار خود در مسابقات جهانی کلاسیک تور اسنوکر پایان داد.        

به گزارش فوتبالی، مسابقات کلاسیک تور جهانی اسنوکر ۲۰۲۳ که یکی از مسابقات رنکینگ اصلی حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود از روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) در شهر لستر انگلستان آغاز شده و امروز چهارشنبه (۲ فروردین) به اتمام می‌رسد.   

بازیکنان شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه نقدی ۸۰ هزار پوندی قهرمان این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند. نایب قهرمان این مسابقات نیز مبلغ ۳۵ هزار پوند دریافت خواهد کرد.   

بر این اساس، حسین وفایی در مرحله سوم این مسابقات به مصاف اسکات دونالدسن اسکاتلندی رفت و نتیجه ۴ بر ۲ به حریف واگذار کرد و از راهیابی به مرحله چهارم بازماند و از گردونه مسابقات خارج شد. وفایی به لطف حضور در مرحله سوم این مسابقات توانست ۴۵۰۰ پوند جایزه نقدی از آن خود کند.   

نماینده حرفه‌ای اسنوکر ایران در مرحله اول این مسابقات جان استلی انگلیسی را از پیش رو برداشت و در مرحله دوم این مسابقات نیز به مصاف دیگر نماینده انگلیس، بن وولاستن رفت و موفق شد او را نیز مغلوب کند.

5960