دو پنجره بسته در انتظار الاهلی عربستان!

دو پنجره بسته در انتظار الاهلی عربستان!

پایگاه خبری فوتبالی-"فیفا" باشگاه الاهلی عربستان را به محرومیت از دو پنجره تقل و انتقالاتی محکوم کرد. 

به گزارش فوتبالی، در پی عدم پرداخت مطالبات "لوییس گرایان" بازیکن سابق الاهلی و فسخ مکرر با بازیکنان مختلف،  فیفا باشگاه الاهلی را از ثبت قرارداد جدید به مدت دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم کرد.

 باشگاه الاهلی علاوه بر پرداخت مبلغ ۴ میلیون ریال عربستان به "لوییس گرایان" باید ماهانه هم جریمه ای را پرداخت کند تا در این مقطع از خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر خلاص شود. 

باشگاه الاهلی اعلام کرده است که "لوییس گرایان" در کشور عربستان حساب بانکی نداشت و به همین دلیل دستمزدش پرداخت نشده است. علاوه بر این زمستان گذشته "حمدی النقاز"  بازیکن تونسی در مسیر تشریفات پیوستن به الاهلی بود که ناگهان باشگاه از تصمیم خود منصرف شد و این بازیکن هم به فیفا شکایت کرد که همین پرونده حدید هم شرایط را برای الاهلی سخت تر کرد. با همه این شرایط باشگاه الاهلی قصد دارد اعاده حیثیت و تجدید نظر خواهی را از مسیر دادگاه حکمیت ورزش "کاس" پیگیری کند.

 باشگاه الاهلی با چند پرونده دیگر در فیفا هم مواجه است و علاوه بر این، فوتبال عربستان هم با توجه به پرونده های گوناگون باشگاهها، در موقعیت مناسبی از حیث اعتماد سازی به بازیکنان خارجی قرار ندارد.

 تیم الاهلی که فصل قبل به دسته اول لیگ باشگاههای عربستان سقوط کرد هم اکنون در مکان دوم این لیگ قرار دارد و به دنبال صعود دوباره به لیگ حرفه ای این کشور است. 

۱۹۷۹