اولین واکنش کنت به پیشنهاد تیم‌های عربستانی

اولین واکنش کنت به پیشنهاد تیم‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازبان فولاد به پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، کریستوفر کنت بعد از فصل ناموفقی که در سپاهان سپری کرد، مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت. او به فولاد رفت و ورق برایش برگشت. دروازه بان اتریشی در اهواز نمایشی متفاوت با سال قبل داشت و با عملکردی بی‌نقص، احسان مرادیان را به نیمکت پیچ کرد.

با این همه اوج درخشش کنت با پیراهن فولاد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود. او اگر چه در مصاف با الفیصلی شب آرامی را گذراند اما در دیدار مقابل الهلال بی‌نظیر ظاهر شد. کنت در این مسابقه چند مهار فوق‌العاده داشت و دروازه خود برابر ستارگان زهردار الهلال را تا دقیقه 87 بسته نگه داشت. در نهایت اشتباه خط دفاعی فولاد و فرصت‌طلبی موسی مارگا، کار فولاد و کنت را ناتمام گذاشت و فولادی‌ها را با دستِ خالی اما سری بلند به اهواز برگرداند.

 چند روزی از عملکرد خوب این دروازبان اتریشی در آسیا نگذشته بود که خبر رسید چند باشگاه عربستانی خواهان جذب او شده‌اند. کریستوفر کنت در حالی که در ارتباطی تصویری با برنامه نوروز فوتبالی گفت‌و‌گو می‌کرد، برای اولین بار به شایعه پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی واکنش نشان داد.

 او با تأیید اینکه پیشنهادهایی هم داشته، گفت: "چند پیشنهاد به ایجنتم رسیده اما در حال حاضر تمرکزم کاملاً روی فولاد است و می‌خواهم فصل را با موفقیت تمام کنم. در پایان فصل خواهید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."

 کنت در پاسخ به سؤال مهدی توتونچی در خصوص اینکه آیا تیم‌هایی که به او پیشنهاد داده‌اند در سطح اول فوتبال عربستان حضور دارند یا دوم، تصریح کرد: "نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم و ایجنت‌ام گفته که حرفی در خصوص پیشنهادها نزنم."

 

2509