اخبار مهم سرپرست تیم ملی درباره حضور تماشاگران و زمان دیدارهای نوروزی تیم ملی

اخبار مهم سرپرست تیم ملی درباره حضور تماشاگران و زمان دیدارهای نوروزی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- ساعت دقیق و وضعیت حضور تماشاگران در دیدارهای دوستانه تیم ملی با روسیه و کنیا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، نخستین تمرین تیم ملی در سال جدید در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی با نفرات کامل روند آماده‌سازی خود را پی گرفتند. اردوی تیم ملی که از ابتدای هفته شروع شده است و ملی‌پوشان خود را برای دو دیدار تدارکاتی در سوم و هشتم فروردین‌ماه مقابل روسیه و کنیا آماده می‌کنند.

 مهدی محمد نبی نایب‌رئیس اول فدراسیون و سرپرست تیم ملی که به همراه مهدی تاج در محل تمرین امروز حضور داشت به طور زنده با نوروز فوتبالی گفت‌و‌گو کرد. 

نبی گفت: "تمرین امروز با حضور تمام افراد دعوت شده انجام می‌شود اما در دو روز گذشته، تمرینات تیم ملی برخی بازیکنان شاغل در داخل و لژیونرها برگزار شد. بازیکنان از تیم‌های باشگاهی‌شان اضافه شده‌اند و مسلم است آمادگی نسبی را دارند. اما با حضور آقای قلعه‌نویی و نقطه‌نظراتی که ایشان دارند، امیدواریم در بازی برابر روسیه بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و توأم با نتیجه برای تیم ملی باشد."

 او با اشاره به رویدادهای فراوان تیم ملی در سال جدید، ادامه داد: "دیدار بعدی تیم ملی با کنیا است. این دو مسابقه در فیفادی قاعدتاً کار را برای آقای قلعه‌نویی کمی تسهیل می‌کند و باید به سراغ برنامه‌ریزی برای اردوی بعدی برویم. رویدادهای زیادی در سال جدید خواهیم داشت که به همین خاطر آمادگی تیم ملی باید بیش از پیش باشد."

 سرپرست تیم ملی در بخش بعدی صحبت‌هایش حضور تماشاگران در دیدار ایران و روسیه را تأیید کرد. او البته در خصوص هواداران بانو صحبتی نکرد اما حضور در بازی پنجشنبه شب را منوط به تهیه بلیت از سامانه الکترونیکی اعلام کرد. این در حالی است که مهدی تاج پیش‌تر درباره ورود بانوان به استادیوم آزادی برای بازی برابر روسیه ابراز امیدواری کرده بود. 

 نبی همچنین ساعت دقیق برگزاری بازی‌ِ روسیه و کنیا را خبر داد. او در این باره گفت: "هر دو دیدار ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه خواهد بود. این زمانی است که تصویب شده و تغییر نخواهد کرد."

2509