شوخی دخیا با عکس رونالدو و نوشابه کوکاکولا

شوخی دخیا با عکس رونالدو و نوشابه کوکاکولا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تازگی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری را از خودش در کشور پرتغال منتشر کرده است که در آن می بینیم ستاره پرتغالی یک لیوان مقابل خودش روی میز قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد، با این لیوانی که در این عکس مقابل کریستیانو رونالدو قرار دارد، شوخی کرده است. دخیا در کامنت های پست کریستیانو رونالدو نوشته است:" چگونه کوکاکولا را بپوشانیم "  در واقع دخیا به شوخی گفته است که درون لیوانی که مقابل کریستیانو رونالدو قرار دارد، نوشابه کوکا کولا قرار دارد.

کریستیانو رونالدو در رقابت های یورو 2020 بود که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود، نوشابه های شرکت کوکا کولا را که اسپانسر رقابت های یورو بودند، از روی میز کنار گذاشت و بطری آب خود را به جای آن ها قرار داد. رونالدو در آن لحظه گفت که کوکاکولا نخورید بلکه به جای آن آب بنوشید!

اکنون داوید دخیا با این قضیه شوخی کرده است و معتقد است که درون لیوان رونالدو نوشابه کوکا کولا قرار دارد اما ستاره پرتغالی با ریختن آن درون این لیوان، به خوبی آن را پوشانده است و دیگر مشخص نیست که محتویات درون لیوان چه چیزی است.

1471