عکس؛ هجوم آرژانتینی‌ها به یک رستوران برای دیدن مسی و همسرش

عکس؛ هجوم آرژانتینی‌ها به یک رستوران برای دیدن مسی و همسرش

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پی اس جی در حال حاضر راهی کشور خودش یعنی آرژانتین شده است چرا که در حال حاضر فیفادی و بازی های ملی در پیش است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی شب گذشته تصمیم گرفت که به همراه همسر خود یعنی آنتونلا روکوزو به رستوران دون خولیو در منطقه پالرمو در شهر بوینس آیرس، پایتخت کشور آرژانتین برود. این رستوران در لیست 50 رستوران برتر دنیا در رده سیزدهم قرار دارد و یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین رستوران ها به شمار می رود.

وقتی آرژانتینی ها متوجه شدند که لیونل مسی به همراه همسرش راهی این رستوران شده است مقابل درب های این رستوران جمع شدند تا فوق ستاره آرژانتینی را ببینند. مسی به کمک محافظ ها و پلیس موفق شد از این منطقه خارج شود.

پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، محبوبیت لیونل مسی در کشور آرژانتین چند برابر شده است و مشخص بود که آرژانتینی ها پس از این که فهمیدند مسی در این رستوران حضور دارد، مقابل آن جمع می شوند.

تیم ملی آرژانتین دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی پاناما و تیم ملی کوراسائو خواهد داشت و لیونل مسی برای حضور در این بازی ها راهی کشور آرژانتین شده است تا به اردوی تیم ملی آرژانتین اضافه شود.

1471