هشدار ساپینتو به شاگردانش در خصوص یک موضوع مهم؛ برخورد جدی با استقلالی‌ها

هشدار ساپینتو به شاگردانش در خصوص یک موضوع مهم؛ برخورد جدی با استقلالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی استقلال به بازیکنان خود هشدار داده که در روزهای تعطیلی تمرینات حواس‌شان به آمادگی جسمانی خود باشد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات استقلال از روز شنبه با توجه به فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ چند روزی با نظر ریکاردو ساپینتو تعطیل شده و اکثر بازیکنان به مسافرت رفته‌اند. نکته قابل توجه اما تمرکز کادرفنی استقلال روی حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان در تعطیلات است.

مربی بدنساز استقلال قبل از شروع تعطیلات برای بازیکنان برنامه تمرینی در نظر گرفته و نفرات ملزم هستند که به صورت روزانه این تمرینات را انجام بدهند و فیلم تمرین خود را برای کادرفنی ارسال کنند.

ساپینتو قبل از شروع تعطیلات چند روزه نیز به بازیکنان خود هشدار داد که حواسشان به آمادگی بدنی خود باشد. او قصد دارد در شروع دوباره تمرینات از بازیکنان استقلال تست چربی و جسمانی بگیرد و هر بازیکنی با اضافه وزن مواجه شده باشد، با او برخورد کند.

از آنجایی که در فصل جاری لیگ برتر بعد از هر تعطیلی استقلال با افت مواجه شده، ساپینتو قصد ندارد چنین مساله‌ای تکرار شود و به همین خاطر با روش‌های خاص قصد دارد آمادگی تیمش را در سایر مسابقات لیگ برتر هم حفظ کند.

9098