احساس دشان درباره کاپیتانی امباپه در فرانسه

احساس دشان درباره کاپیتانی امباپه در فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه درباره تصمیمش راجع به کاپیتان کردن کیلیان امباپه در فرانسه حرف زد. 

به گزارش فوتبالی، اکنون به نظر می رسید که دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه برگزیده است. در حقیقت به گفته برخی از منافع معتبر مثل اکیپ و ESPN، کیلیان امباپه در 24 سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را بر بازو خواهد بست. دیدیه دشان از نقش رهبری امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر به وجد آمده است و به همین دلیل او را به عنوان کاپیتان جدید فرانسوی ها برگزیده است. امباپه در فینال جام جهانی 2022 قطر موفق شد هت تریک کند اما در نهایت تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. 

به نقل از سایت گل، یکی از دلایل کاپیتانی امباپه، بازنشستگی لوریس از بازی‌های ملی است. با این حال دشان درباره این تصمیمش گفت: "امباپه قابلیت‌های زیادی دارد. او واقعا بازیکن خوبی است. خیلی راحت ارتباط برقرار می کند. البته باید جلسه‌ای با بازیکنان برگزار کنیم تا نظرات آن‌ها بشنویم. البته فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید. شما در روز پنج شنبه بیشتر خواهی فهمید." 

"وضعیت کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن با تیم ملی فرانسه متفاوت است."

4416