عکس؛ تیپ خاص بازیکنان فرانسوی در اضافه شدن به اردوی تیم ملی فرانسه

عکس؛ تیپ خاص بازیکنان فرانسوی در اضافه شدن به اردوی تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته بازیکنان فرانسوی که توسط دیدیه دشان در لیست تیم ملی فرانسه برای این فیفادی قرار گرفته بودند، به اردوی تیم ملی فرانسه اضافه شدند تا به این ترتیب تمرینات فرانسوی ها برای بازی های پیش رو آغاز شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در این فیفادی قرار است در چهارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های اروپا یا همان یورو 2024، به مصاف تیم ملی هلند و تیم ملی ایرلند برود و به همین منظور اردوی فرانسه تشکیل شده است و ستاره های تیم ملی فرانسه به این اردو رفته اند.

مسئله ای که در اضافه شدن بازیکنان فرانسوی به اردوی تیم ملی فرانسه جلب توجه کرده است و در شبکه های اجتماعی وایرال شده است، تیپ و لباس های خاص بازیکنان فرانسوی بوده است. آن ها به شکلی لباس پوشیده اند که گویی قرار است در یک فشن شو و یا برنامه مد و لباس شرکت کنند!

برخی از تیم های ملی ترجیح می دهند که بازیکنانشان در هنگام اضافه شدن به اردو، لباس هایی یکدست داشته باشند اما برای تیم ملی فرانسه چنین نیست و بازیکنان به سلیقه خود لباس هایی متفاوت پوشیده اند. به طور مثال نوع لباس پوشیدن کیلیان امباپه با آنتوان گریزمن و یا ادواردو کاماوینگا تفاوتی اساسی دارد.

1471