سرمربی 75 ساله جانشین پاتریک ویرا در کریستال پالاس شد

سرمربی 75 ساله جانشین پاتریک ویرا در کریستال پالاس شد

پایگاه خبری فوتبالی - روی هاجسون، سرمربی 75 ساله و شناخته شده انگلیسی به عنوان سرمربی جدید تیم کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، پس از عملکرد بسیار ضعیفی که پاتریک ویرا، اسطوره فرانسوی به عنوان سرمربی تیم کریستال پالاس داشت، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که او را برکنار کنند و اکنون به طور رسمی روی هاجسون را جانشین او کرده اند.

پاتریک ویرا به طور کلی عملکرد ضعیفی به عنوان سرمربی تیم کریستال پالاس داشت اما شکست 4 بر 1 تیم او مقابل آرسنال دیگر کاسه صبر مدیران کریستال پالاس را لبریز کرد. کریستال پالاس در حال حاضر در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس جای گرفته است اما خیلی وقت است که طعم پیروزی را نچشیده است.

روی هاجسون که بین سال های 2012 تا 2016 سرمربی تیم ملی انگلیس بود، اکنون در 75 سالگی سرمربی تیم کریستال پالاس شده است و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود. هاجسون بین سال های 2017 تا 2021 هم سرمربی کریستال پالاس بود و اکنون دوباره به تیم سابق خود برگشته است. هاجسون دوره کوتاهی هم در سال 2022 سرمربی واتفورد بود.

روی هاجسون در دوران بازیگری خود، فوتبال خود را از آکادمی کریستال پالاس شروع کرده است و به نوعی به این تیم تعلق خاطر دارد.

1471