مدافع سابق رئال مادرید مربی تیم ملی پرتغال شد

مدافع سابق رئال مادرید مربی تیم ملی پرتغال شد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال در حال تکمیل کادرش است چرا که تیم ملی پرتغال در این فیفادی دو بازی در رقابت های انتخابی یورو 2024 دارد و باید در این بازی ها به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، پس از اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال به خاطر عملکرد ضعیفی که در رقابت های جام جهانی 2022 قطر داشت، روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال برگزیده شد. او اکنون در حال تکمیل کردن کادر فنی خود است.

ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق رئال مادرید و چلسی که بین سال های 2019 تا 2021 کمک مربی تیم مارسی در فوتبال فرانسه بود، اکنون کمک مربی روبرتو مارتینز در تیم ملی پرتغال شده است. ریکاردو کاروالیو رابطه بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو دارد. کاروالیو هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی پرتغال با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است. 

ریکاردو کاروالیو تنها 6 سال از کریستیانو رونالدو بزرگ تر است. کاروالیو در حال حاضر 44 سال دارد و کریستیانو رونالدو 38 ساله است. کاروالیو از سال 2010 تا 2013 در رئال مادرید توپ می زد.

از سوی دیگر ریکاردو پریرا هم به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی پرتغال برگزیده شده است. او بین سال های 2001 تا 2008 دروازه بان تیم ملی پرتغال بود.

1471