عکس خاصی که رونالدو در پرتغال منتشر کرد

عکس خاصی که رونالدو در پرتغال منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر تیم النصر عربستان، برای این فیفادی و تعطیلات باشگاهی راهی کشور خود یعنی پرتغال شده است تا به این ترتیب به اردوی تیم ملی کشورش برای بازی های پیش رو اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در این فیفادی قرار است با تیم های ملی لیختن اشتاین و همچنین لوکزامبورگ روبرو شود. این بازی ها در چهارچوب رقابت های انتخابی یورو 2024 برگزار می شوند. روبرتو مارتینز سرمربی جدید تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو را در لیست تیمش برای این اردو قرار داده است. رونالدو در حال حاضر 38 سال دارد و دیگر در فوتبال باشگاهی اروپا توپ نمی زند؛ همین قضیه موجب شده بود تا خیلی ها فکر کنند دیگر دوران حضور رونالدو در تیم ملی پرتغال تمام شده است اما می بینیم که کریستیانو رونالدو دوباره به تیم ملی پرتغال دعوت شده است. رونالدو یک جام جهانی نا امید کننده داشت اما اکنون می خواهد خودش را برای رقابت های یورو 2024 آماده کند.

رونالدو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، تصویری با ژستی خاص از خودش منتشر کرد و پرچم کشور پرتغال را در توضیحات این تصویر قرار دارد و به این ترتیب به کشورش ابراز علاقه کرد.

1471