آیا لیورپول دلتنگ مانه شده است؟

آیا لیورپول دلتنگ مانه شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول مدعی است که آن‌ها اصلاً دلتنگ سادیو مانه نشده‌اند، بلکه امثل داروین نونیز و لوییس دیاز می توانند جای خالی او را پر کنند. 

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، بعد از شش فصل حضور و به ثمر رساندن 120 گل برای لیورپول، از این باشگاه جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. مانه به همراه لیورپول به قهرمانی لیگ قهرمانان و همچنین لیگ برتر رسید. بعد از خروج مانه، قرمزهای بندرمرسی ساید اصلاً اوضاع مناسبی در این فصل نداشته‌اند و در حالی که همگان فکر می کردند یورگن کلوپ تیمش را برای قهرمانی آماده می کند، آن‌ها در رده ششم جدول قرار دارند. 

به نقل از سایت گل، این عملکرد لیورپول باعث شده تا بسیاری گمان کنند که کلوپ بیش از حد به مانه وابسته بود. رابرتسون در جواب به این حرف‌ها گفت: "صادقانه بگویم، خیر. اشتباه برداشت نکنید. من رابطه دوستی فوق العاده‌ای با سادیو داشتم. من و او پنج سال در سمت چپ بازی کردیم. از بازی در کنار او لذت می بردم. خیلی خوب با هم ارتباط برقرار می کردیم. وقتی او از باشگاه رفت، کسی اندازه من ناراحت نبود. اما ما بازیکنانی خوبی مثل داروین نونیز و لوییس دیاز داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند."

4416