عکس؛ پای خونی لواندوفسکی پس از ال کلاسیکو

عکس؛ پای خونی لواندوفسکی پس از ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیست و ششم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رابرت لواندوفسکی گلزنی نکرد اما روی گل دوم بارسلونا که توسط فرانک کسیه در دقیقه 92 به ثمر رسید، تاثیر قابل توجهی گذاشت و روی خلق موقعیت اثر گذار بود.

در تصویری که از رختکن بارسلونا پس از ال کلاسیکو منتشر شده است، می بینیم که رابرت لواندوفسکی جورابش خونی شده است و به این ترتیب او در طول بازی با پایی زخمی بازی کرده است.

رابرت لواندوفسکی در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و عملکرد او به قدری خوب بوده است که تبدیل به مهاجم فیکس بارسا شده است و در مسیر آقای گلی لالیگا قرار دارد. او محبوبیت ویژه ای میان هواداران بارسلونا دارد و در این فصل به جرئت می توان گفت که ستاره آبی و اناری ها بوده است.

برخی از منابع از این خبر داده اند که ژاوی هرناندز به دنبال این است تا رابرت لواندوفسکی برای فصل آینده وارد جمع کاپیتان های بارسلونا شود.

1471