خط خوردن نام ستاره منچستریونایتد از لیست تیم ملی انگلیس

خط خوردن نام ستاره منچستریونایتد از لیست تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد به خاطر مصدومیتی که در دیدار با فولام برایش پیش آمد، از لیست تیم ملی انگلیس برای بازی‌های مقدماتی یورو 2024 خط خورد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب گذشته، تیم‌های منچستریونایتد و فولام از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی اف ای کاپ، در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، شیاطین سرخ با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند. در دقیقه 83، اریک تن هاگ مجبور به تعویض مارکوس رشفورد شد و حالا باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که این ستاره 25 ساله به خاطر ضرب دیدگی در این بازی، نمی تواند تیم ملی انگلیس را در بازی‌‌های یورو 2024 همراهی کند. 

به نقل از سایت گل، سه شیرها در این هفته مسیر خود را برای رسیدن به یورو 2024 آغاز می کنند. آن‌ها در ابتدا به مصاف ایتالیا در روز سوم فروردین و سپس در روز ششم فروردین برابر اوکراین بازی خواهند کرد. گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس هنوز واکنشی به خبر مصدومیت مارکوس رشفورد نداده است. 

یونایتد در ادامه بیانیه‌ای که در سایت رسمی باشگاه منتشر شد، ابراز امیدواری کرد تا رشفورد پس از تعطیلات بازی‌های ملی، کاملاً آماده باشد و بتواند در مقابل نیوکاسل به میدان برود.

4416