انتقاد شدید مدیرورزشی بایرن مونیخ از بازیکنان به‌خاطر از دست دادن صدرجدول

انتقاد شدید مدیرورزشی بایرن مونیخ از بازیکنان به‌خاطر از دست دادن صدرجدول

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ از عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار با بایر لورکوزن بسیار عصبانی بود. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، تیم‌های بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در استادیوم بای آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که باواریایی‌ها با 52 امتیاز در رده دوم قرار داشتند و اختلاف یک امتیازی آن‌ها با بروسیا دورتموند صدرنشین باعث می شد که 3 امتیاز این بازی برای آن‌ها بسیار ارزشمند باشد. آن‌ها حتی با گل کیمیش، 1-0 جلو افتادند، اما پالاسیوس دوبار دروازه یان زومر را گشود تا بایرن مونیخ صدر را به دورتموند بدهد. 

به نقل از سایت گل، صالیحمیدزیچ به DAZN گفت: "این تیم، بایرن مونیخ نبود. همه موقعیت‌ها را از دست دادیم. باورم نمی شود که در مقابل تیمی از نظر بدنی کم آوردیم که در روز پنج شنبه بازی می کرد. بایر لورکوزن از همه لحاظ، تیم بهتری بود. من واقعا از نظر ذهنی و فکری مرا داغون کرد. بایرن وقتی خوب بازی می کند که از ابتدا با 100% توان پا به میدان بگذارند. آن‌ها در برابر لورکوزن خوب نبودند. بازیکنان تنبل بودند و این مایه تاسف است."

این سومین شکست مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا در فصل جدید بود.