تاتنهام قیمت کین را مشخص کرد

تاتنهام قیمت کین را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام برای فروش هری کین، ستاره انگلیسی حداقل 120 میلیون پوند می خواهد..

به گزارش فوتبالی، هری کین همیشه یکی از گزینه‌های تیم های شهر منچستر، برای تقویت خط حمله بوده، اما این ستاره 30 ساله انگلیسی، هیچ وقت اجازه جدایی از تاتنهام را پیدا نکرده و البته دوست داشته تا با این باشگاه به جام برسد. با این حال، پرونده فتح جام برای هری کین و تاتنهام در این فصل نیز بسته شده تا بسیاری مدعی باشند که تاتنهام آخرین روزهای حرفه‌ای خود را در لندن سپری می کند. 

سایت گل مدعی است که تیم شمال لندنی به دنبال فروش کاپیتان خود نیست و مخصوصا دوست ندارد تا تیم‌های رقیب را تقویت کند. قرارداد هری کین در تابستان سال 2024 به پایان می رسد و دنیل لوی قصد دارد تا پایان فصل، هری کین را متقاعد به تمدید قراردادش کند. تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید نیز علاقه مند به جذب ستاره 29 ساله هستند، اما هری کین قصد دارد تا در لیگ برتر انگلیس به فوتبالش ادامه دهد. هری کین فاصله زیادی با رکورد آلن شیرر برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و  اسطوره بلکبرن و نیوکاسل ندارد.

منچستریونایتد که بعد از خروج کریستیانو رونالدو، به دنبال جذب هری کین خواهد رفت و اگر نتواند او را به خدمت بگیرد، ویکتور اوسیمن گزینه آلترناتیو آن‌ها خواهد بود. 

4416