بهاریه فوتبالی/ سال 1402 را برایتان، فوتبالی تر از 1401 می‌کنیم!

بهاریه فوتبالی/ سال 1402 را برایتان، فوتبالی تر از 1401 می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی- با تبریک سال نو به همه کاربران عزیز، دوست داشتنی، پیگیر و ارزشمند فوتبالی، به رسم آغاز هر سال، بهاریه امسال به نگاه شما تقدیم می شود.

بهاریه در ادبیات فارسی، شعرهایی است که شاعران به نام و معروف برای آغاز بهار می سرودند و این بهاریه ها حتی تا دوران انقلاب مشروطه و پس از آن ادامه داشت و بعدها در گذر زمان به نوشتن مطالبی در پایان سال کهنه و آغاز سال نو، تبدیل شد و در نهایت در عالم رسانه ها و روزنامه ها، به مقالات مدیران و سردبیران رسانه ها در پایان سال و آغاز سال جدید رسید. نوشتن بهاریه برای سال جدید، آن هم پس از پایان سال 1401 که از هر نظر سال سختی بود، سخت تر از هر زمانی است اما باید برای ثبت در تاریخ بهاریه نوشت و با شما مخاطبان وکاربران عزیز صادق بود.


در سالی که گذشت فوتبالی تقویم شلوغ و پر ترافیکی را پشت سر گذاشت اما طبق قولی که در بهاریه سال 1401 به مخاطبان داده بودیم، با کمک و حمایت مدیران شرکت "آدران" که صاحب امتیاز فوتبالی هستند و همچنین دبیران بخش های مختلف محتوای فوتبالی و نیروهای محتوایی و بخش فنی فوتبالی، با همه توان، سعی کردیم مخاطبان پرشمار و چند میلیونی فوتبالی را در اپلیکیشن، سایت و شبکه های اجتماعی را راضی نگه داریم.


اوج کار فوتبالی علاوه بر پوشش همیشگی لیگ های داخلی و خارجی، در ایام جام جهانی بود که رکورد تاریخ بازدید یک پلتفرم اینترنتی حوزه ورزش در ایران و شاید هم در جهان! شکسته و جابجا شد و 345 میلیون بازدید فقط در بازه زمانی یک ماهه جام جهانی 2022 قطر، خستگی را از تن همه دست اندرکاران فوتبالی به در کرد. این اتفاق در حالی افتاد که شرایط برای پوشش رقابتهای جام جهانی 2022 قطر و به خصوص بازیهای تیم ملی فوتبال یک وضعیت ویژه داشت. همچنین بی مهری ها و سنگ اندازی هایی به فوتبالی شد تا در جام جهانی قطر حضور نداشته باشد و همین شرایط را سخت کرده بود اما در نهایت با درایت مدیران بالادستی، تیم تولید محتوای فوتبالی، بدون حمایتهای مالی از نهادها و سازمانهای اعزام کننده دیگر رسانه ها، به قطر اعزام شد و تا پایان حضور تیم ملی فوتبال ایران در قطر، جام جهانی را برای کاربران و مخاطبان فوتبالی پوشش داد. این افتخاری برای فوتبالی بود که نامش در هیچ لیست اعزامی نبود که بعدها منتشر شد.


در سال 1401 فوتبالی تا توانست هر ایونت مرتبط با فوتبال و فوتبال سالنی و فوتبال ساحلی را پوشش داد. از خود لیگ برتر تا لیگ یک و حتی گاهی اوقات لیگ دسته دوم! از رقابتهای فوتبال و فوتسال بانوان گرفته تا ورزشهای منهای فوتبال مردان و زنان. پوشش رقابتهای فوتبال خارجی هم فقط مختص به اروپا نبود و رقابتهای لیگ هایی که لژیونر ایرانی دارند تا رقابتهای مهم لیگهای آسیایی و حتی آمریکای جنوبی به صورت خبری و ویدیویی و تصویری پوشش داده شد.


در سال 1401 فرایند توسعه محتوا در فوتبالی ادامه داشت و در نهایت مهم ترین اتفاق برای فوتبالی، تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی به نام "استادیوم" بود که از روزهای جام جهانی پخش زنده رقابتهای مهم فوتبال در ایران و جهان را آغاز کرد و پس از دریافت مجوزهای لازم، با گزارشگر اختصاصی رقابتهای ورزشی و فوتبالی را برای کاربران فوتبالی به صورت زنده پخش کرد تا مخاطبان در طول شبانه روز هر جا که باشند، بتوانند بازیهای تیم های مورد علاقه شان را از طریق اپلیکیشن فوتبالی ببینند. به تیم "شبکه استادیوم" خوشامد ویژه می گوییم که با حضور تیم استادیوم و همکاری ویژه آنها با تیم فوتبالی، تولید محتوای ویدیویی آیتم محور به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و بخش "فوتبالی آیتم" ایجاد و به شما عزیزان ارائه شد.


همانطور که می دانید فوتبالی در حال حاضر بزرگترین پلتفرم فوتبال ایران است که در همه شهرهای دارای تیمهای لیگ برتر و برخی شهرهای دارای تیمهای لیگ یکی دارای نمایندگی است. پر نصب ترین اپلیکیشن ورزشی کشور در سال 1401 فعالیتهایش را باز هم توسعه داد و طبق سنت هر ساله، فوتبالی این مژده را به مخاطبان و کاربرانش می دهد که فوتبالی در سال 1402 که هم سال بازیهای آسیایی هانگژوی چین و جام ملتهای 2023 قطر و دیگر ایونت های معمول هر ساله فوتبال ایران و جهان است، بدون تعطیلی و توقف، همچنان تولید محتوای با کیفیت را با نیروهای حرفه ای، در دستور کار خواهد داشت و از همین روزهای نوروزی کنار شما خواهد بود و طبق همان جمله معروف، قطار فوتبالی با حمایت و دلگرمی شما کاربران عزیز و دوست داشتنی فوتبالی شامل ایرانی های داخل و خارج از کشور، از حرکت نخواهد ایستاد.


در روزهای عید 1402 با پوشش اردوی تیم ملی فوتبال ایران و دو بازی دوستانه تیم ملی با روسیه و کنیا در ورزشگاه آزادی، پوشش رقابتهای فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا با حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، بازیهای دوستانه مهم خارجی در فیفادی، پوشش هفته 24 لیگ برتر و رقابتهای فوتبال باشگاهی اروپایی، آیتم های ویژه نوروز و پخش زنده رقابتهای مختلف ورزشی و فوتبالی، طبق کنتداکتور شبکه استادیوم، کنار شما هستیم تا نشان دهیم سالی که نکوست، از بهارش پیداست و از همین اول سال، با ترافیک ایونت مواجه هستیم اما تعطیلی نخواهیم داشت. خلاصه کلام اینکه ما سال 1402 را برای شما، فوتبالی تر از سال 1401 می کنیم.


در پایان "گروه رسانه های فوتبالی" آغاز سال 1402 و نوروز باستانی را به ایرانیان عزیز در هر کجای کره خالی تبریک می گوید و برای مردم ایران و اهالی ورزش و فوتبال ایران سالی خوب، پر از برکت و کامیابی و کامروایی، آرزو می کند.


چیا فوادی/ مدیرمسئول و سردبیر گروه رسانه های فوتبالی