گلزن بارسلونا در ال‌کلاسیکو: مسی را به نیوکمپ برگردانید

گلزن بارسلونا در ال‌کلاسیکو: مسی را به نیوکمپ برگردانید

پایگاه خبری فوتبالی - سرخی روبرتو هافبک اسپانیایی بارسلونا امیدوار است که سران باشگاه کاتالونیایی بتوانند راهی برای بازگشت به مسی نیوکمپ پیدا کنند، چون معتقد است که رفتار مناسبی با این ستاره آرژانتینی در پاریسن ژرمن نمی شود. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021، برنده هفت توپ طلا به صورت رایگان از بارسلونا جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست و حالا به آخرین روزهای دومین فصل حضورش در پاریس نزدیک می شود. مسی در این مدت توانسته قهرمان جام جهانی شود، اما هیچ وقت موفق نشده تا در سطح توقعات باشگاه پاریسن ژرمن بازی کند. در زمان شکست 2-0 پی‌اس‌جی برابر رن، او پس از پایان بازی، مستقیماً به رختکن رفت و حالا شایعات زیادی مبنی بر خروج او در تابستان 2023 پس از اتمام قراردادش به گوش می رسد. 

به نقل از سایت گل، از همان روزهای اول خروج مسی از بارسا، همیشه حدس و گمان‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به نیوکمپ شنیده می شد. حالا سرخی روبرتو در خصوص احتمال بازگشت مسی گفت: "با آغوشی باز، از او استقبال می کنیم. چه کسی قرار است از بازگشت مسی خوشحال نشود؟ در نهایت، نمی خواهیم خیلی درباره این موضوع صحبت کنیم، چون رییس یا مربی باشگاه تصمیم آخر را می گیرند."

"رفتار مناسبی با مسی در پاریس نمی شود. او گل‌های زیادی زده و پاس گل‌های فراوانی داده، اما به خاطر حذف از لیگ قهرمانان، همیشه به او گیر می دهند."

4416