به‌وجد آمدن آلگری از نمایش بازیکنان یوونتوس در دربی ایتالیا

به‌وجد آمدن آلگری از نمایش بازیکنان یوونتوس در دربی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی به تمجید از عملکرد بازیکنان یوونتوس در دیدار با اینتر پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، تیم‌های اینتر و یوونتوس، یک شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن‌سیرو مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت بیانکونری با تک گل فیلیپ کاستیچ به برتری یک بر صفر در زمین اینتر رسید. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، یکی از نکات جالب این بازی، خروج آلگری سرمربی یووه از زمین مسابقه پیش از سوت پایان داور بود. آلگری در این باره گفت: "آن‌ها دیگر نیازی به من نداشتند. من داشتم از کوره در می‌رفتم، پس ترجیح دادم به جای کارت گرفتن یا اخراج شدن، از زمین خارج شوم و آرامشم را حفظ کنم. همه چیز را به دست بازیکنان سپردم، آن‌ها می دانستند که دارند چه کاری می‌کنند."

"پیروزی بسیار مهمی برای ما بود و این را بدانید که شکست دادن اینتر در سن سیرو کار بسیار مشکلی است. خوشحالم که توانستیم در این بازی فیزیکی و پر تنش، دست پر از زمین خارج شویم. بازیکنانم خوب پرس کردند، اما موقعیت‌های زیادی نیز از دست دادند. باید در گرفتن تصمیمات نهایی، بهتر عمل کنیم. از عملکرد بازیکنانم خیلی خوشحالم و از آن‌ها تشکر می کنم که باعث شدند با ذهنی آرام به تعطیلات ملی بروم."

4416