بیانکونری فاتح دربی ایتالیا شد

بیانکونری فاتح دربی ایتالیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در بازی خانگی مقابل یووتاوس نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا فرصت صعود به رده دوم سری آ را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، تیم‌های اینتر و یوونتوس از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن‌سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از آغاز این بازی، اینتر با 50 امتیاز در رده سوم و یوونتوس با 38 امتیاز در جایگاه یازدهمقرار داشت. نراتزوری در سه بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها توانسته فقط طعم پیروزی را بچشد و با توجه به نزدیک بودن امتیازاتبین تیم‌های دوم تا ششم جدول سری آ، اینتر فرصت این را داشت تا با کسب برد، موقتاً جای لاتزیو را در رده دوم بگیرد. 

در نیمه اول دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند، اما سر یک ضد حمله، فیلیپ کاستیچ توانست دروازه آندره اونانا را باز کند. بعد از اینگل اینتر مالکیت توپ را در اختیار گرفت تا در نیمه اول از شکست جلوگیری کند، اما تلاش‌های آن‌ها نتیجه‌ای نداشت و نیمه اول باپیروزی ۱-۰ یوونتوس به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار حملات اینتر چند برابر شد، اما آن‌ها نتوانستند از سد دفاعی شاگردان ماسیمیلیانو آلگری عبور کنند تا این یوونتوس باشد که در این دیدار حساس، به پیروزی یک بر صفر برسد.

4416